Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Jeśli się Państwo rozmyślicie lub towar nie spełni Waszych oczekiwań, możecie go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar na uzgodniony z nami adres wraz z odstąpieniem od umowy. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.
Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania, a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).
Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.
Koszty zwrotu towaru obciążają Konsumenta.Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!
W przypadku rezygnacji z zamówienia po jego wysłaniu, lub nieodebraniu przesyłki za pobraniem Konsument jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów wysyłki.
Zwroty za towar wraz z kosztem wysyłki realizujemy ustawowo do 14 dni od poinformowania nas o rezygnacji z zakupu.
REKLAMACJE
- Jeżeli Klient otrzymał produkt inny niż zamówiony, zanim podejmą Państwo jakiekolwiek kroki, prosimy skontaktować się z nami - jesteśmy tylko ludźmi i nam również przytrafiają się pomyłki. Towar wymienimy na prawidłowy, pokryjemy również koszty wysyłki.
- Naszym zadaniem i obowiązkiem jest dostarczenie Państwu towaru bez jakichkolwiek wad. Jeżeli otrzymaliście Państwo wadliwy produkt, skontaktujcie się z nami. W tytule maila prosimy wpisać „REKLAMACJA, [NUMER KLIENTA LUB ZAMÓWIENIA]”. Reklamowany produkt należy odesłać na adres uzgodniony ze sprzedawcą. Reklamowany produkt odsyłają Państwo na własny koszt. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Wymieniony lub naprawiony towar wysyłamy na nasz koszt. W przypadku braku danego produktu proponujemy inny znajdujący się w naszym asortymencie lub zwracamy pieniądze za całe zamówienie.
- Do odsyłanej REKLAMACJI prosimy dołączyć ORYGINALNE OPAKOWANIE oraz KARTĘ GWARANCYJNĄ jeśli była wydana. Na rozpatrzenie reklamacji zastrzegamy sobie 14 dni od chwili otrzymania reklamowanego produktu.
- W okresie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, reklamacji nie podlegają wady wynikłe z nieodpowiedniego użytkowania oraz uszkodzenia mechaniczne.