Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Jeśli się Państwo rozmyślicie lub towar nie spełni Waszych oczekiwań, możecie go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar na uzgodniony z nami adres wraz z odstąpieniem od umowy. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.

Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania, a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Koszty zwrotu towaru obciążają Konsumenta.Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!

W przypadku rezygnacji z zamówienia po jego wysłaniu, lub nieodebraniu przesyłki za pobraniem Konsument jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów wysyłki.

Zwroty za towar wraz z kosztem wysyłki realizujemy ustawowo do 14 dni od poinformowania nas o rezygnacji z zakupu.

REKLAMACJE

  1. Jeżeli Klient otrzymał produkt inny niż zamówiony, zanim podejmą Państwo jakiekolwiek kroki, prosimy skontaktować się z nami - jesteśmy tylko ludźmi i nam również przytrafiają się pomyłki. Towar wymienimy na prawidłowy, pokryjemy również koszty wysyłki.
  2. Naszym zadaniem i obowiązkiem jest dostarczenie Państwu towaru bez jakichkolwiek wad. Jeżeli otrzymaliście Państwo wadliwy produkt, skontaktujcie się z nami. W tytule maila prosimy wpisać „REKLAMACJA, [NUMER KLIENTA LUB ZAMÓWIENIA]”. Reklamowany produkt należy odesłać na adres uzgodniony ze sprzedawcą. Reklamowany produkt odsyłają Państwo na własny koszt. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Wymieniony lub naprawiony towar  wysyłamy na nasz koszt. W przypadku braku danego produktu proponujemy inny znajdujący się w naszym asortymencie lub zwracamy pieniądze za całe zamówienie.
  3. Do odsyłanej REKLAMACJI prosimy dołączyć ORYGINALNE OPAKOWANIE oraz KARTĘ GWARANCYJNĄ jeśli była wydana. Na rozpatrzenie reklamacji zastrzegamy sobie 14 dni od chwili otrzymania reklamowanego produktu.
  4. W okresie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, reklamacji nie podlegają wady wynikłe z nieodpowiedniego użytkowania oraz uszkodzenia mechaniczne.